dissabte, 2 de febrer del 2013

Un grup d'aturats i aturades s'organitzen en un Club de la Feina

Un grup de treballadors i treballadores en situació d'atur s'han organitzat en un Club de la Feina per compartir experiències, recursos i informacions en la millora de la seva capacitat per aconseguir un lloc de treball. La trobada tindrà lloc aquest dijous 17 a partir de les 18:30 al carrer Menorca nº4 de Badia del Vallès. El Club de la Feina estarà obert a tothom que hi vulgui pertànyer.

Un Club de la Feina consisteix en un grup de persones centrades a la recerca de feina, intercanvi d'experiències, organitzacions d'accions per millorar les capacitats i qualsevol iniciativa que ens acosti a l'objectiu d'aconseguir un lloc de treball. 
 
Existeixen arreu i la seva principal finalitat és posar en contacte persones que estiguin buscant feina per compartir experiències, maneres de fer, organitzar xerrades formatives, organitzar visites a centres de formació i recerca de feina, i tot allò que puguin considerar interessant per millorar les seves possibilitats de trobar una feina. 
 
A Badia un grup de persones en situació d'atur han creat un i poden formar-hi part totes aquelles persones que estiguin buscant feina, treballadors en actiu a la recerca d'una millora professional, o ciutadans que vulguin donar un cop de mà en l'elaboració de curriculums, preparacions d'entrevistes, recerca per Internet, ... aportant els seus coneixements, les seves experiències,... O simplement, escoltant què fan els altres. 
 
Aquesta és una proposta organitzada per aturats i aturades i està oberta a tothom. Us hi esperem!
____________________________________________________
Un grupo de trabajadores y trabajadoras en situación de desempleo se han organizado en un Club del Trabajo para compartir experiencias, recursos e informaciones en la mejora de su capacidad para conseguir un puesto de trabajo. El encuentro tendrá lugar este jueves 17 a partir de las 18:30 en la calle Menorca n º 4 de Badia del Vallès. El Club del Trabajo estará abierto a todos los que quieran pertenecer.

Un Club del Trabajo consiste en un grupo de personas centradas en la búsqueda de trabajo, intercambio de experiencias, organizaciones de acciones para mejorar las capacidades y cualquier iniciativa que nos acerque al objetivo de conseguir un puesto de trabajo. 
 
Existen partes y su principal finalidad es poner en contacto personas que estén buscando trabajo para compartir experiencias, formas de hacer, organizar charlas formativas, organizar visitas a centros de formación y búsqueda de empleo, y todo aquello que puedan considerar interesante para mejorar sus posibilidades de encontrar un empleo.
 
En Bahía un grupo de personas en situación de desempleo han creado un pudiendo formar parte todas aquellas personas que estén buscando trabajo, trabajadores en activo en la búsqueda de una mejora profesional, o ciudadanos que quieran echar una mano en la elaboración de curriculums, preparaciones de entrevistas, búsqueda por Internet, ... aportando sus conocimientos, sus experiencias, ... O simplemente, escuchando qué hacen los demás. 
 
Esta es una propuesta organizada por parados y paradas y está abierta a todos. Os esperamos!