divendres, 4 de juliol del 2014

L´Ajuntament signa un conveni amb l´Associació d´Aturats Actius

L´Ajuntament de Badia del Vallès ha signat un conveni de col·laboració amb l´Associació d´Aturats Actius per millorar les accions adreçades a les persones aturades, que malauradament es veuen afectades per la situació perllongada de crisi econòmica i promoure així, les iniciatives d´organització i d´activitats de les persones aturades.

L´objecte del conveni és establir el suport de l´Ajuntament de Badia del Vallès a l´associació i en especial, al seu projecte Activitats Multiserveis. Aquest suport tècnic serà dut a terme pel personal tècnic de l´Àrea d´Acció Social i Cultural de l´Ajuntament.

Per dur a terme el projecte, el consistori ha autoritzat l´ús del local situat al carrer de l´Algarve, número 4, per al desenvolupament del seu projecte. La durada d´aquesta autorització serà equivalent al termini d´execució del projecte, o com a màxim, fins el termini del conveni (fins el 31 de desembre de 2015).

El projecte Multiserveis de l´Associació d´Aturats té diversos objectius. Entre ells destaquen el fet de crear un espai de suport i formació per a les persones aturades de Badia; crear un espai d´activitat, suport emocional i recuperació de l´autoestima per al col·lectiu, engegar activitats econòmiques, transformar l´economia submergida del municipi en economia legal o promoure l´economia social i l´economia verda, entre d´altres.
_________________________________________________________________________________
El Ayuntamiento firma un convenio con la Asociación de Parados Activos
 
El Ayuntamiento de Badia del Vallés ha firmado un convenio de colaboración con la Asociación de Parados Activos para mejorar las acciones dirigidas a las personas desempleadas, que desgraciadamente se ven afectadas por la situación prolongada de crisis económica y promover así, las iniciativas de organización y de actividades de las personas paradas.

El objeto del convenio es establecer el apoyo del Ayuntamiento de Badia del Vallés asociación y en especial, a su proyecto Actividades Multiservicios. Este apoyo técnico será llevado a cabo por el personal técnico del Área de Acción Social y Cultural del Ayuntamiento.

Para llevar a cabo el proyecto, el consistorio ha autorizado el uso del local situado en la calle Algarve, número 4, para el desarrollo de su proyecto. La duración de esta autorización será equivalente al plazo de ejecución del proyecto, o como máximo, hasta el plazo del convenio (hasta el 31 de diciembre de 2015).

El proyecto Multiservicios de la Asociación de Parados tiene varios objetivos. Entre ellos destacan el hecho de crear un espacio de apoyo y formación para las personas paradas de Bahía; crear un espacio de actividad, apoyo emocional y recuperación de la autoestima para el colectivo, poner en marcha actividades económicas, transformar la economía sumergida del municipio en economía legal o promover la economía social y la economía verde, entre otras.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada