dissabte, 29 de novembre del 2014

Rebem la visita dels/les alumnes del INS Badia

 
El passat dijous 27 de novembre, vam rebre amb il·lusió la visita dels i les alumnes de l'INS Badia.

Un grup de 2º cicle que també està realitzant la recerca a l'entorn, entrevistant les entitats i organitzacions presents a la comunitat. 
Aquestes visites (I-fase) comporten un estudi per conèixer els projectes de primera mà i veure si poden ajudar a l'entitat, de manera voluntària. 

La veritat que vam estar molt bé i ens vam sentir important sabent que, en qualsevol cas, som visibles i aixequem curiositat. Encara que no siguem "seleccionats" (entenem que hi ha molta vida social a Badia, i molts projectes interessant que segur que podreu fer i ajudar en moltes coses) però la vostra visita, ens va donar molta força i empenta per continuar fent i sent com som: amb les ganes de seguir endavant proposant des de la nostra perspectiva a la comunitat.

Com associació que portem poquet al local, estem més que agraïts per la visita i el interes que vau mostrar cadascun de vosaltres.
_________
El pasado jueves 27 de noviembre, recibimos con ilusión la visita de l@s alumn@s del INS Badía.

Un grupo de 2º ciclo que también está realizando la búsqueda en el entorno, entrevistando a las entitades y organizaciones presentes en la comunidad.
Estas visitas (I-fase) comportan un estudio para conocer los proyectos de primera mano y ver si pueden ayudar a la entidad, de manera voluntaria.

La verdad que estuvimos muy agusto y nos sentimos importantes sabiendo que, en cualquier caso, somos visibles y despertamos curiosidad. Aunque no seamos "seleccionados" (entendemos que hay mucha vida social en Badía, y muchos proyectos interesantes que seguro podréis hacer y ayudar en muchas cosas) pero vuestra visita, nos dio fuerza y empuje para seguir haciendo y siendo como somos: con ganas de seguir adelante proponiendo desde nuestra perspectiva a la comunidad.

Como asociación que llevamos poquito en el local, estamos más que agradecidos por la visita y el interés que mostrasteis cada un@ de vosotr@s.





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada